Alla inlägg den 25 februari 2008

Av nattuggla - 25 februari 2008 21:11

By the way...


Skrev med killen på msn nyss...


"babe, dina baby pills :)"


Hehe ibland e det bra att ha någon som påminner en :P


Jag är sämst på tabletter, det e bara så :/

Av nattuggla - 25 februari 2008 21:03

Japp sitter här och läser bloggar... funderar på hur livet skulle vara om man hade någon annans... :P det skulle väll helt enkelt vara annorlunda! :) hehe


Lyckades tyvärr inte ta mig till jobbet i dag heller :( suttit eller legat i sängen hela dan och inte fått något gjort :/


Däremot har jag äntligen fått min lön :) började bli lite orolig jag var nämligen så gott som pank :P haha :/


Två av tröjjorna jag beställde har kommit nu men jag har tyvärr inte orkat prova någon av dom.

Den ena ser riktigt bra ut en så länge iaf, den andra inte. Den vita (till vänster längre ner) ser inte alls ut så i verkligheten, den är genomskinlig och dessutom var den smutsig!. Alvarligt! Genomskinlig okej det är väll dom flesta vita plaggen, men smutsig. Kom igen! Det är väll endå dåligt. Dessutom ser den inte alls ut som på bilden. Får väll skicka tillbaks den... jaja...


Imon SKA jag till jobbet iaf, hur dålig jag än är. Hög feber å näsan rinner, jag SKA dit! :P


pengar måste man ha helt enkelt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards