Alla inlägg den 19 februari 2008

Av nattuggla - 19 februari 2008 21:09

Jag var och disskuterade projektarbetet idag :S jag hoppas det kommer bli bra det ska vara klart redan den 28 mars. Ett datum jag absolut inte får glömma :S, ska skriva in det direkt i mobilen :)


Tog en liten tripp till stan också nu när jag endå var där... hittade en jätte fin röd kappa :) men den var lite dyr... 899 :- ... frågan är om den var så snygg så den är värd pengarna... jag vill nämligen spara lite pengar och ha råd med en resa senare i vår eller sommar... hmm...


Komiskt nog har jag beställt en del kläder från nätet igår också så då ryker ännu mer pengar :P MEn jag behövde ju dom... eller? :S hahaha jaja här är lite bilder på vad jag väntar på iaf:


Zooma             Zooma

Zooma       

Detta plus lite mer linnen och en t-shirt beställde jag :P Ganska mycket vanliga kläder men det är det jag behöver just nu. Det jag saknar mest just nu är ett par svarta eller gråa stuprörs jeans. Måste ha!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards