Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

Mys dag

Av nattuggla - 24 februari 2008 18:38

killen och jag såg som sagt melodifestivalen igår. Men det var inte en enda låt som intresserade mig, abslut ingen av dom var bra! :S trist...

Fast melodifestivalen intresserar mig faktiskt inte så mkt, jag tycker den sista och eurovision song contest är dom viktiga. Alla delfinaler känns igentligen bara otroligt överdrivna tråkigt nog :(


Idag har det bara vart trist väder, mulet och regnigt en riktig depp eller mys dag kanske man ska säga. Vi gjorde absolut ingenting. Och jag har bara blivit ennu mer förkyld om det nu är möjligt...

undrar om jag ska jobba imon... får väll se...


/ ciao ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nattuggla - 16 mars 2008 19:46

Blev värgning av mitt hår i lördas med en kompis innan melodifestivalen.   Tyvärr blev det inte så snyggt då slingorna som var lite ljusare än resten av håret bara syns i hårbotten och inte i resten av håret, så det får bli en färgning till. Nästa he...

Av nattuggla - 13 mars 2008 14:55

Hmm jobbar inte idag, jag tänkte stanna hemma och plugga lite men det går inte så bra :S, Jag har inte ens börjat :(   Ska till bilskolan senare men har verkligen ingen lust, men vad gör man när man måste, suck :(   Borde städa här hemma också men de...

Av nattuggla - 12 mars 2008 18:36

Oj nu var det länge sedan jag skrev. JAg jobbade inte den 28:e men den 19 på v och efter helgen 3-4 på v och r igen från 5 - 7 och v den 10:onde. Den 11 jobbade jag inte och idag den 12 jobbade jag på ett helt annat ställe och kommer jobba på detta n...

Av nattuggla - 27 februari 2008 18:15

Jobbade hela dan igår från 8 till halv fem, gissa om jag mådde dåligt. Gick hem åt lite och la mig direkt i sängen. Utslagen i fyra timmar och sen var det sent på kvällen...   Så jag ringde jobbet idag och meddelade att jag inte kunde komma. Sängligg...

Av nattuggla - 25 februari 2008 21:11

By the way...   Skrev med killen på msn nyss...   "babe, dina baby pills :)"   Hehe ibland e det bra att ha någon som påminner en :P   Jag är sämst på tabletter, det e bara så :/ ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards